Selamat Datang ke laman blog rasmi Imaleeya Kreatif Network. Happy Shooping sis & bro.     |     Nak lihat dan beli produk Excel sistem yang ada? Check out more details at our official Shopee @imaleeyakn Click here!     |     Nak lihat gambar produk vendor sis ima? Check out more details at Imaleeya Vendor. Click here!     |     20.11.20 : Alhamdulilah.. Sis ima telah selamat lancarkan 4 eBook iaitu 'Teka-Teki Edisi 1', 'Teka-Teki Edisi 2', 'Test IQ Minda Anda' dan 'Lawak Santai (BM & BI)'. Boleh check out more at instagram @imaleeyakn.

Tuesday, July 17, 2018

Terms of Service


      Imaleeya Kreatif Network (IKN) adalah perniagaan yang dijalankan secara dalam talian. Antara bahagian yang terdapat di dalam website ini adalah :


Hasil nukilan karya novel oleh penulis (Ima Fatima) yang diterbitkan di dalam bentuk eBook / buku digital dan dijual secara dalam talian.

1. eBook Penantian Cinta (17.07.19) RM12 ONLY!
2. eBook Satu Nama Dalam Hati (19.11.19) RM3 ONLY!
3. eBook Seharum Cinta Sejati - (Masih di dalam proses penerbitan) 
4. eBook Rindu Tak Terbalas - (Masih di dalam proses penerbitan) 

**Hak Cipta Terpelihara. Tidak dibenarkan mana-mana bahagian daripada terbitan hasil karya ini diterbitkan semula, disimpan untuk pengeluaran atau dipindahkan ke dalam bentuk lain, sama ada secara elektronik, fotokopi, mekanik, rakaman, atau lain-lain tanpa kebenaran bertulis daripada pihak penulis terlebih dahulu.

**Produk eBook (electronic book) adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Sekiranya pelanggan membeli eBook ini, ia akan dihantar ke EMAIL / WHATSAPP pelanggan dan mereka perlu download ia ke komputer atau smartphone. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau dipos ke alamat rumah.


Produk-produk pembekal yang dijual di bawah vendor Imaleeya Kreatif Network. IKN hanya bertindak sebagai vendor iaitu berkonsepkan vendor secara media yang mempamerkan produk pembekal dalam membantu meningkatkan pemasaran pembekal. Ini juga adalah termasuk dengan promosi daripada IKN sama ada secara dalam talian ataupun secara tidak langsung kepada pelanggan. 

Kepada sesiapa yang berminat untuk ‘Join-Vendor’ bersama IKN, boleh contact / whatapps secara terus kepada pemilik IKN di nombor talian 0174539367 untuk syarat-syarat menjadi pembekal dan sebarang maklumat lanjut.  
**Buat masa ini, IKN memberhentikan seketika pengambilan pembekal baru disebabkan kuota pembekal di IKN telah penuh. Harap maklum.


IKN sediakan service dalam menghasilkan karya seni design seperti Business Card, Wedding Card, Banner/Header, Streamer/Banting, Event Prop, Resume, Flyers dan banyak lagi mengikut permintaan & bajet client.

**Harga dan masa design disiapkan adalah bergantung kepada maklumat dan jenis design yang diinginkan. 


Service yang disediakan antaranya adalah pengeluaran sistem Excel bagi memudahkan seller sebagai user kepada rekod data dan sebagainya di dalam urusan bisnes atau bidang yang diceburi. Ini juga termasuk dengan permintaan / customade request daripada client semasa. Selain itu, IKN bersama team juga menyediakan servis format laptop sekitar area Kedah (RM40) & Penang (RM50).

**Harga dan masa service disiapkan adalah bergantung kepada maklumat dan jenis service yang diinginkan. Harga sesuatu service yang mungkin dipamerkan adalah tidak berdasarkan hasil service tertentu kerana ia adalah berdasarkan kerjasama yang dipersetujui di antara Sis Ima bersama dengan client termasuk sebarang kos update maklumat yang terlibat. 

 Imaleeya Kreatif Network (IKN) 

No comments:

Post a Comment

Free to drop your comment here..!